...
Se tienes voluntad todo es posible. Remar un kayak fabricado por ti es una sensación impar.
Se yo conseguir poner una persona a construir un Kayak, mi participación este foro es una victoria.
Yo tengo un sueño...ensenare e abrir una clase para chicos construir sus propios kayaks. Mas aquí en Portugal no es viable...mucha política e burocracia.
Your welcome my friend
Silvério
Eu estou moi interesado nesa clase ou curso.
Non sei a burocracia en Portugal cánto de complicada ten, pero sei dun alemán que está a dar cursos de cómo construir unha guitarra eléctrica na illa de Formentera (Baleares)
www.www.formentera-guitars.com ( e en España tamén se di que a burocracia é lenta, pero ahí temos a este home, facilitándolle cumprir a súa ilusión a centos de guitarristas)
Eu fíxenme unha baixo a súa dirección, polo que teño expreriencia traballando a madeira, e ferramentas non me faltan

Silvério o que pos como "ruega" aquí dicimos "regla"(en castelán, ou español) ["regra" en galego] ... ou "metro".
Un saúdo dende o norte

Ai... que se me pasaba. Teño unha pregunta, facéndoos con ese sistema ¿non é posible poñerlles "tambuchos"? Os tambuchos digamos que é como o maleteiro nos carros

... ou sexa, dous espazos [diante e detrás da bañeira (onde vai o kaiakista)] nos que poder meter material para os viaxes ou travesías. E cada un accesibel dende o exterior mediante unhas tapas ben estancas.