Concentraciones, rutas y competiciones > Viajes

Sur de portugal

(1/2) > >>

jesuli:
En agosto viajo al sur de portugal.Si alguien sabe de rutas en kayak o donde se pueden alquilar se agradece la información.

melilla:
Vigoras y CMartin tengo entendido que son portugueses, seguro que en cuanto lean este post, contestan , ¡buen viaje!

CMartins:

--- Cita de: melilla en 06 julio, 2006, 21:23:24 pm ---Vigoras y CMartin tengo entendido que son portugueses, seguro que en cuanto lean este post, contestan , ¡buen viaje!

--- Fin de la cita ---


Sim posso ajudar, sou de Lisboa, qual é a viagem que pretendem fazer pelo Sul de Portugal.
A que parte chamam SUL de Portugal? De Lisboa para baixo a partir  da margem Sul do Tejo, ou só mesmo do Algarve?
Digam +/- onde pretendem passar e eu posso ajudar-vos...
Querem fazer só mar, ou emblases também?  Se for no Algarve têm bonitos passeios pelas grutas, se for no mar, toda a costa algarvia serve, também têm a costa atlantica de Setubal para baixo, mas o melhor é mesmo dizerem o que pretendem.
Abraços

jesuli:
concretamente vou o algarve.Vou coa noiva pero a ver se poido escapar un día e collelo kayak.Onde mais gosto remar e no mar,pero tamen gosto dos rios e embalses.Teño entendido que hay unhas illas polo algarve moito fixes pero non sei se son navegables e se hay aluguer de kayaks alí.Obrigado pola informacion.

monociclista:
Mirad que como me ponga a Hablar en Mallorquin (que no en Catalan) la cagamos,bueno,por ser una conversacion semiprivada se acepta,ademas se entiende casi todo. :lol: :lol:

Navegación

[0] Índice de Mensajes

[#] Página Siguiente

Ir a la versión completa